Ofte stilte spørsmål

Produkt

Hvem passer magnetisk mobilstativ for?

Produktet passer for alle som ønsker å feste mobilen sitt til et praktisk stativ. Magnetitks mobilstativ er perfekt å bruke i bilen, men kan også monteres andre plasser.

Hvordan feste produktet til underlaget?

Selve stativet monteres ved en sterkt limfilm fra 3M.

Hvordan festes mobiltelefonen til stativet?

Mobilen festes enkelt ved bruk av magnet. Det medfølger en magnetisk ring til produktet som festes på mobiltelefonen.

Når vil dere få inn mer på lager?

Vi jobber konstant med å ha nok produkter på lager. Følg med på produktsiden for forventet lagerdato.

Frakt & Levering

Hva er leveringstiden deres?

Vi leverer innen 3 uker. Men vi jobber med å få på plass en avtale som vil kunne gi oss raskere leveringstid.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.

Hva er en delvis levering?

Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.

Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.

Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeservice team i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.

Hva er en forhåndsbestilling?

Forhåndsbestillinger betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.

Produktet er altså på vei til vårt lager, og ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet men må beregne en lengre leveringstid.

På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndsbestilling.

Retur

Retur betingelser

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.

  • Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert. 

  • Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.

  • Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også. 

Hvordan returnerer jeg?

For å returnere din bestilling, følg vår returside.

PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Hvor lang tid tar det før returen min blir behandlet?

Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.

Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.

PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.

Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:

  • Ordrenummeret ditt.
  • Ditt navn og e-postadresse.
  • Sporingsnummeret.
  • Bevis på porto, for eksempel en kvittering.

Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.

Kan jeg bytte produktet mitt?

Bytte er kun tilgjengelig, dersom produktet du bytter til har samme salgspris som bestilt produkt.

Om ikke, tilbyr vi ikke bytte for øyeblikket. Hvis du ønsker et annet produkt, vennligst returner og plasser en ny bestilling.

Hvordan returnerer jeg en gave?

Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.

Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.

Må jeg betale for å returnere?

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Hvorfor er ikke returen min behandlet?

Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.

Kontakt vår kundesupport, så skal vi prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.

Betaling

Hvordan bruker jeg en rabattkode?

Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.

Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.

Rabattkoden min funker ikke?

Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundesupport som vil hjelpe deg.

Kan jeg bruke rabattkode etter jeg har bestilt?

Rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.

Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.

Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.

  • Klarna
  • Vipps
  • Stripe (Kort)

Kontakt oss